استفاده از پشم شیشه در صنعت

موارد استفاده از پشم شیشه در صنعت
همانطور که گفتیم پشم شیشه به دلیل ویژگی های گفته شده و همچنین قیمت مناسب آن کاربرد بسیار زیادی دارد در این بخش از مقاله شما را با برخی از این کاربرد ها آشنا می نماییم.

ساخت سوله و سازهای صنعتی
دیوار پرده
عایق دیوار حفره
کاشی های سقف
مجرای لوله کشی
کانال های هوایی که قبلا عایق شده اند
کاربری های گوناگون صنعتی و ساختمانی
مقرون به صرفه برای عایق کاری های با حجم بالا
عایق کاری تانک ها و مخازن، خطوط لوله گرم، دیگ های بخار، سیستم های سرمایش و گرمایش
 ساخت انواع ساندویچ پانل ها : ساندویچ پانل های سقفی و دیواری از دو لایه روکش و یک فوم عایق میای تشکیل شده اند که در برخی از آنها (با توجه به نوع کاربرد ساندویچ پانل) به دلیل وزن سبک و عایق حرارت و رطوبت بودن پشم شیشه از آن به عنوان فوم عایق میانی استفاده می شود.
ساخت مخازن : از آنجایی که پشم شیشه عایق حرارتی بسیار خوبی هستند برای مخازن فلزی و پلاستیکی که در فضای آزاد و در مجاور تغییرات دمایی شدید قرار دارند از پشم شیشه به عنوان لایه عایق حرارتی میانی مخارن استفاده می شود.
خصوصیات فنی پشم شیشه
به هنگام خرید پشم شیشه باید به نکات و خصوصیات پشم شیشه توجه نمایید زیرا این عواما از مهمترین عوامل انتخاب پشم شیشه با کیفیت می باشند :

دانسیته و یا چگالی پشم شیشه (density)  : چگالی این عایق گستره ای بین 24 تا 96 کیلوگرم بر متر مکعب می باشد و مقاومت فشاری کمی دارد و لازم به ذکر است که یکی از مزایای پشم شیشه تنوع در چگالی آن است.
ضخامت (thickness)
نوع لفاف یا روکش (facing)
انواع پوشش پشم شیشه موجود در بازار
پشم شیشه رولی (پتویی)
پشم شیشه پانل (تخته ای)
عایق لوله (عایق پیش ساخته)

انواع مختلف پشم شیشه در فروشگاه لوزام ساختمانی نوزادی ارئه می شود،جهت اطلاع از قیمانها با شماره های بخش تماس با ما هماهنگ کنید.

این مقاله از سایت https://sulemarket.com/ برگرفته شده است.